Регіональне ранжування запитів. Особливості просування.

СМС на телефон
безкоштовні SMS на телефони
Всі новини
архів новин мобільних операторів

Зовсім недавно пошукова система «Яндекс» ввела нововведення для успішного просування сайту конкретно в конкретному регіоні - регіональну приналежність сайту


Регіональне ранжування запитів. Особливості просування.

Зовсім недавно пошукова система «Яндекс» ввела нововведення для успішного просування сайту конкретно в конкретному регіоні - регіональну приналежність сайту. Зрозуміло, що система постійно вдосконалюється, і рано чи пізно слід було очікувати якихось новинок. Зроблено це для більшої зручності - користувачі з окремих регіонів країни, а також країн СНД будуть отримувати лише ту інформацію при запиті, яка відповідає безпосередньо їх регіону.

Новинка отримала назву «Арзамас» і з кожним роком в програму включаються все нові регіони. До речі, визначення регіональної приналежності конкретного користувача визначається за допомогою IP адреси, який система визначає автоматично. Варто зазначити, що в деяких випадках система припускається помилок, але для екстрених ситуацій існує можливість встановити регіон, до якого приписаний сайт, вручну.

Варто зазначити, що поряд з регіональним ранжируванням запитів і раніше актуальними залишаються і незалежні регіональні запити. Так користувачі Москви при запиті інформації про ресторани при видачі будуть бачити тільки ті заклади, які знаходяться в межах міста. Але при запиті про книжки, напоях та іншої інформації, яка в принципі не має певного регіонального розташування - користувач при її видачі отримає загальну картину.

Після отриманої інформації пошукова система починає фільтрувати всі запити користувача, тим самим, виводячи його цікавить вже виходячи з його регіональної приналежності.

Варто врахувати, що кожна нова пропозиція пошукової системи рано чи пізно візьме масовий характер, а тому краще чітко вивчити всі можливості запропонованого варіанту. Інакше при максимальному вкладенні у просування та розкрутку сайту ви потрапляєте до групи ризику. Щоб уникнути сумного фіналу варто прислухатися до деяких рекомендацій, а саме:

    перед тим, як ви почнете активно просувати ваш проект, слід провести перевірку часто запитуваних фраз на їх регіональну приналежність. Тільки після проведеного аналізу можна приступати безпосередньо до просування;
    на сторінках ресурсу в обов'язковому порядку повинні бути присутні контактні дані із зазначенням не тільки телефонів та інших засобів зв'язку, а й конкретних адрес, що можливо за допомогою формату hCard. Після того, як всі дані рівномірно розподілені на сторінках сайту, можна реєструвати заявку щодо заміни регіону (якщо вона необхідна);
    при просуванні сайту багато хто вдається до покупки посилальної маси. У даному випадку слід враховувати регіональну приналежність купуються посилань - найбільш близько розташованих до вас регіони сприятимуть вашому швидкому просуванню.

Простому обивателю не вдасться з'ясувати, яким чином відбувається ранжування інформації, оскільки методика розподілу інформаційної бази ретельно ховається системою Яндекса. Тільки для великих компаній дане нововведення скоріше може мати негативний вплив. Наприклад, сайт і офіс компанії знаходяться в одному місті, але торговельна діяльність досить розширена, у багатьох містах і регіонах є філії, дочірні підприємства, що тоді - втрата потенційних клієнтів? Для таких ситуацій Пошукова система передбачила можливість вказівки як місцезнаходження самого сайту (офісу), так і його регіональних представників вручну. Як правило, такі дані вводить вебмастер, який постійно стежить за просуванням сайту. До речі, важливим моментом в даному випадку є напрям діяльності кожної окремої компанії. Зазначимо, що геозалежних сприймаються практично всі комерційні запити. Також важливим моментом при розподілі інформаційної бази виступає вказівку контактної інформації на видному місці сторінки сайту. Це дозволить користувачеві моментально зорієнтуватися і можливо, таким чином, якусь кількість потенційних клієнтів буде залучена на ваш ресурс.

Також актуальним є додавання сайту в Яндекс.Каталог, це дозволить присвоїти одному сайту кілька регіонів.

Спонсор публікації www.Go-top10.Com - пошукова оптимізація інтернет-магазинів.