Листівки - якою має бути листівка

Отправка СМС
безкоштовні SMS через Інтернет
Всі новини
архів новин мобільних операторів

Листівки


Листівки

1. Першою повинна кидатися в очі суть пропозиції листівки (одяг, нотаріус, ігрові автомати і т.п.). Тут використовується самий великий шрифт. Це приверне увагу потенційного клієнта, і він зрозуміє, що варто хоча б взяти листівку. Якщо ж він не побачить того, що йому цікаво одразу, він може просто на листівку НЕ зреагувати. Розташування ключових фраз не має значення, тому що при беглом перегляді листівка читається не зверху вниз, а від самого великого тексту (самого помітного) до самого дрібному.

2. В другу чергу до уваги повинні потрапляти "привабливий" або "мотиваторів" (великі розміри, низькі ціни, безкоштовні бонуси і т.п.). Використовується шрифт трохи менше, але все-таки більше, ніж інший текст. "Привабливий" виділяють пропозиція на листівці з ряду можливих таких же пропозицій, роблячи його особливим, а отже, як мінімум цікавим.

3. Листівка повинна мати власну цінність, а не тільки інформаційну. У ній повинна бути причина, по якій її збережуть. Для цього можна пов'язати її з чим-небудь або просто перейменувати. Назвіть листівку купоном на знижку, талоном на дегустацію, Лотерейна або хоча б просто запрошеннями квитком. Якщо листівка має довгостроковий ефект і розрахована на какое-то зберігання, перш ніж їй скористаються, її можна зробити у вигляді носія корисної інформації, як то: схема метро, сітка співвідношення розмірів, список потрібних телефонів чи адрес. Тільки в цьому випадку розміщуйте рекламну і корисну інформацію на одній стороні листівки, інакше, коли її повісити на стіну або покладуть під скло.

4. Текст повинен бути простим і звучати ствердно (не через "не"). Тобто пропозиції повинні бути не більш, ніж з шести слів, зрозумілих кожному, хто ледве вміє читати. І в них не повинно бути заперечення - вони обов'язково мають звучати позитивно. C простотою зрозуміло: зайнятий своїми думками клієнт може просто не в'їхати в глибокий зміст вашої реклами з першої спроби, а другий просто не зробити. Тому пишіть максимально просто. Тепер, чому не варто писати рекламні тексти та слогани через "не". Справа в тому, що свідомість людини мислить прямолінійно і сприймає речі буквально, як би пропускаючи частку "не". Тому про що людина читає, то він собі і представляє. Простий приклад. Що вам здається, коли ви читаєте такі фрази: "Ці машини не ламаються". "Ми вас не обманом". "З нами проблем не виникне". У що ви швидше повірите? Шедевр із цієї серії я чув по телевізору: "З Хед-н-Шолдерс лупа не з'явиться у вас несподівано". Зрозуміло, що хотіли сказати, але те, що сказали! Одна наша клієнтка, незважаючи на наші доводи, зробила в листівці слоган, що починається фразою "Не забудьте ...". Як ви думаєте, який був ефект? Абсолютно вірно. Тож пам'ятайте про це.

5. Листівка повинна бути маленькою і читатися швидко. Чим менше листівка, тим її простіше куди-небудь покласти, а значить більше ймовірність, що її збережуть. І чим менше на листівці тексту, тим більша ймовірність, що його прочтут весь. Ідеальна листівка, це візитка. По-перше візитка сприймаються набагато приємніше, як щось особисте, і її хочеться мати. А по-друге її дуже зручно зберігати довгий час. Максимально допустимий розмір ж приличной листівки, це четвертінка аркуша А4. Задача листівки проінформувати та зацікавити, тому текст повинен бути максимально лаконічною. Не треба намагатися перерахувати на листівці весь свій прайс, це не буклет. Напишіть тільки саме головне. Замовити печать листовка можна у Києві: samuray.net.ua !